Followers

Monday, April 30, 2012

Video Anwar, Azmin, Azizah Threesome Bergasak!!!!!







Sidang media Anwar dan jambunye Azmin kecoh diasak wartawan.  Macam-macam bunga silat anwar bawak keluar semata-mata nak elak soalan wartawan. Haa, apa lagi lepas ni bro? hehe. Rakyat dah muak dah nih. Aku rasa ko boleh lupa lah hasrat nak jadi PM. Bukan setakat rakyat atas pagar meluat, rakyat yang selama ni undi ko pon dah meluat. Hehe. Aku rasa ko da kena start bid farewell to Putrajaya la bro.


Sekarang aku bagi korang baca blogger pembangkang punya side of story okeyh? Nanti korang cakap aku bias. HEhe.yelah, video pro kerajaan semua kena full, kalau tak, menipu namanya. Tapi video pro pembangkang xpe, xkisah xfull,semua betul.ye idak? hehe

i) Blog amenoworld.

ii) Blog rileksantai



Ok lagi ulasan panjang lebar korang leh baca dekat mynewshub dengan Agenda Daily tentang macam mana Anwar kena gasak dengan wartawan kalau korang malas nk tengok video dekat atas tuh. Hehe.Ok2, video atas tu xde kaitan dengan wartawan.


Ok la aku bagi sikit la sebahagian petikan yang aku ambil dari Agenda Daily:


"Dalam sidang media di pejabat PKR itu juga, menyaksikan hampir kesemua wartawan tidak berpuas hati dengan jawapan Anwar yang cuba mengelak-gelak memberikan kenyataan yang jelas mengenai peristiwa tersebut.
Anwar sengaja pusing cerita kononnya kehadiran 300 ribu peserta Bersih menuntut pilihan raya bebas dan adil lebih besar daripada isu merempuh halangan polis hingga berlaku rusuhan dan polis terpaksa bertindak melepaskan gas pemedih mata serta water canon.
Beliau dan Azmin nyata tidak puashati dan terkejut kerana hampir semua wartawan mahu Anwar berterus terang tentang mengenai pendedahan video tersebut termasuk soalan sama dari wartawan pro pembangkang.
Apabila Anwar sekali lagi menuduh semua itu adalah versi UMNO dan media yang dikuasai kerajaan, saya menyergah beliau supaya jangan menyalahkan pihak lain atau UMNO.
Saya beritahu Anwar, “ kami semua nak jawapan yang betul apa sebenarnya berlaku kerana ramai yang hadir pada sidang medianya turut berada di Dataran Merdeka dan tengok serta dengar apa yang berlaku.
“Saya sendiri lihat peserta Bersih pijak kawat besi, rosakkan dengan kon jalan sebelum Datuk seri sampai. Mereka tidak masuk sebab Datuk Seri tidak sampai lagi…mereka hanya merempuh selepas Datuk Seri berada di situ,” katanya.
Anwar dan rakan-rakan media lain turut tergamam melihat saya sudah hampir hilang kawalan suara bertanya soalan itu tambahan pula tahu Anwar cuba ‘pusing-pusing’ jawab soalan diajukan.
Selain wartawan, sidang media itu sedikit kecoh apabila seorang lelaki Cina mendakwa peserta Bersih 3.0 sergah Anwar depan wartawan sebab dia gagal kawal keadaan himpunan tersebut."



Ok, apa lagi korang nak, hmmm, video isyarat tangan mungkin? Boleh tengok dekat blog amenoworld kat atas tu. owh satu lagi, tentang SB menyamar jadi pendemo Bersih dan kononnya boleh dikenal pasti dengan gelang di tangan tu kan, emm, si kadiaq pon pakai gelang kuning jugak, err, adakah dia pon SB seperti yang dimaksudkan? 

Hehe. Lawaklah. Si Zaharin pon lawak jugak. Hehe.


Oh satu lagi, Unit Amal Pas ditugaskan untuk mengawal keamanan, katanya lah. Ini keamanan yg cuba dikawal dan dijaga? Ur head laaaaa..









aku ada jumpa video ni aritu, tp mne ntah hilang. Emm, ni pon SB jugak ke yg langgar human barricade polis nih? Xde abang-abang gagah unit amal pas yg nak ngaku tampil ke depan dengan tindakan berani mati ni? Ke dah hilang KONEK lepas gambar dan video korang diupload di internet? kikiki


Aku malas nak berbual,komen banyak pasal Bersih nih, sebab apa yang aku pasti rakyat dah makin muak dengan Pakatan Rakyat. Haram apa pun tak buat untuk jana ekonomi negara, menjahanamkan lagi adalah. Ini belum lagi perintah,kalau perintah.......haish..simpang malaikat 44 bro-bro sekalian.

Akhir kata, tahniah kepada Polis Diraja Malaysia, anda telah melakukan kerja dan tanggungjawab anda sebaiknya. SALUTE!! *manly tears.


p/s: Ermmm, Benjy Lim dalam video kat atas tu pon mungkin SB jugak kottttttttt.......ye kottttt....ce tnye geng-geng totok pembangkang..ceciter ceciter..kekekeke











No comments: