Followers

Monday, February 11, 2013

Gambar individu yang menunjukkan isyarat lucah kepada DYMM Permaisuri Agong didedahkan!!


Pada 11 Feb 2013 jam 1.05 tengahari, satu laporan polis telah dibuat oleh seorang pegawai keselamatan cawangan istana negara berikutan insiden menunjukkan isyarat lucah oleh seorang lelaki berbangsa cina terhadap DYMM Permaisuri Agong.

 Menurut pengadu, beliau sedang mengiringi konvoi Seri Paduka Baginda Raja Permaisuri Agong di Terminal Pelepasan Lapangan Antarabangsa Bayan Lepas, Pulau Pinang dan telah melihat seorang lelaki cina menunjukkan isyarat lucah kepada kereta rasmi DYMM Permaisuri Agong.

Berikutan dengan itu, si pengadu telah keluar dari kenderaan tersebut dan menjerit memberikan amaran kepada lelaki cina tersebut dan apabila beliau menghampiri lelaki cina itu sekali lagi, lelaki cina turut juga menunjukkan isyarat lucah kepada beliau untuk beberapa kali dan pengadu telah mengarahkan polis berhampiran untuk menangkap lelaki cina tersebut.

Difahamkan lelaki cina tersebut sepatutnya berlepas ke Singapura menaiki pesawat Tiger Airways (TR 2423) penerbangan jam 1.40 tengahari bersama keluarganya. Lelaki cina tersebut telah dibawa ke Balai LTAB Bayan Lepas untuk disoal siasat dan dokumentasi. Lelaki cina terbabit ditemani keluarganya semasa soal siasat.

Lelaki tersebut dikenali sebagai :


Adakah ini gambar Leong Pei Koe?



Difahamkan kehadiran DYMM Permaisuri Agung adalah diatas memenuhi jemputan Dato Chuah Kim Seah untuk bermain golf di Kelab Golf Bertam Seberang Perai Utara. Sambutan kehadiran Tuanku sederhana dan hanya disambut oleh Ketua Menteri Pulau Pinang, pihak keselamatan serta kakitangan pegawai pegawai kerajaan Negeri Pulau Pinang. Majlis sepatutnya berjalan dengan lancar tetapi diganggu oleh perbuatan cina biadap ini. 



p/s- Main api ke Cina nih? 




2 comments:

Anonymous said...

salah seorg daripada kaum sial yang berkurang ajar terhadap raja2 melayu

Anonymous said...

Salah satu rancangan utk menggagalkan najib psy show agaknya.. Jemput same time? So nk divert rakyat tk ke psy tapi ke majlis permaisuri kot? Tapi lain jadinya. Kesian.