Followers

Friday, December 18, 2009

BILA PAPA GOMO MARAH SAMA CINA LUPA DIRI.....



Klik Imej Untuk Lebih Jelas

Permohonaan Maaf?
Dari Lelaki Cina

yang mengatakan
Melayu Babi.




"Sry" apakah ianya Sorry?



Pergi Jahanam dengan dia
pu
nya SRY tu.

Tak Suka Sama M
elayu

Pergi Balik China Sana.




Lain Bangsa Cina pun Tahu
Hormat Menghormati.

Tapi Ini Lelaki Cina
Banyak Kurang Ajar.


Kenyataan RACIST Cina ini

Klik Di sini.

Permohonan Maaf Dari
Wanita Cina Buat Melayu

Klik Disini

Psssttt.....Berbulu je dengan Bangsa Pendatang yang menghina melayu.
Tak semua...segelintir je, terutama dari DAP.



PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


~DIAMBIL 100% DARIPADA BLOG PAPAGOMO

6 comments:

Anonymous said...

boleh ak tau apa sebab ko mati2 sokong umno??
kalo bleh crita sket psl 1malaysia.. ak xphm la

wakdanial said...

anon oo anon..
aku dah terang kt aku nya facebook..
ko zack kudo kan...
aku sokong umno sbb aku syg bangsa aku..
aku buat blog neyh hanya sebagai medium utk member2 aku luangkan sedikit masa utk baca ttg kedudukan melayu sekarang di mata bangsa lain..mmbr2 aku ramai belajar dkt oversea..ramai doktor..ramai engineer..aku xnk dierong lupa akan bangsa dieorg sendiri..aku tau xsemua yg sokong kerajaan..tp aku xkisah..aku cuma nk dieorg baca..nilai sendiri..aku buat blog neyh bukan nak jadi hero dkt mata spe2..aku buat blog bukan dibayar pun..aku buat blog neyh supaya mmbr aku boleh baca sebab aku tau,klu nk sruh dieorg baca dlm majalah,suratkhabar mmg xsempat..disebabkan dieorg ada blog ngn facebook,aku guna kemudahan tu dgn sebaiknya..aku mati2 sokong umno sbb aku sayang bangsa aku..aku mati2 sokong umno sbb aku MELAYU..aku mati2 sokong umno sbb aku benci tgk lagak anwar dengan dap..aku mati2 sokong umno sbb aku menyampah tgk lagak ko..

GOMO said...

salam...fuh benor lah kau ni...
apa pun TQ bro...ala letak link kecik pun ok..ni besor bebenor pulak....

salam perjuangan....

wakdanial said...

gomo..haha..xpe...sbg menghargai masterpiece gomo..haha..

Anonymous said...

kte xnmpk lg dunia sbnr..kt lua ad byk lg rahsia yg kte xtau..n kte xley ikut sesuatu tu scre mbute je..kne ad sbb n yg pntg siasat sumber tu dlu..

wakdanial said...

anon..ape ko merepek?