Followers

Monday, September 19, 2011

Mano Paria Dog





Mr. mano Si Paria Keling tak sedar diri.

Aku sebenarnya tak gemar untuk menggunakan perkataan paria keling ni sebab bagi aku gelaran tak layak untuk bangsa-bangsa india di sini kerana taraf dan darjat mereka lebih tinggi di Malaysia. Walau bagaimana pun untuk post kali ini, exception perlu aku letakkan untuk si Mr mano ni. Dan seperti pembaca sedia maklum di post-post aku yang awal, perkataan yang berbau sgt rasis tak pernah aku tulis dalam blog ini kerana menghormati rakan-rakan dari bangsa yang lain tetapi sekali lagi aku tegaskan EXCEPTION perlu dletakkan unutk si bangsat Mano ni.

Kalau dulu bukan main suka hati dia persendakan doa masuk tandas di dalam facebook paria dia, unutk cerita berkenaan KLIK LINK ini. Kali ni pulak dia hina pulak Jalur Gemilang..aku malas nak tulis panjang-panjang korang baca sendirilah komen si Paria dog ini di laman facebook Paria Kimak nye…Kejadian ini berlaku semasa sambutan hari malaysia tempoh hari..



Marah betul aku, tiba-tiba dikaitkan BN dengan Jalur Gemilang, semuanya nak dipolitikkan…kepada sesiapa yang menyokong tindakan ini saya rasa anda tidak layak untuk memanggil diri anda Malaysian sebaliknya panggillah diri anda Mano-nian, Dap Bangsat-ian atau Rocket to Hell-ian. Apa yang boleh aku nasihatkan kepada Mr Mano dan Mano2-nian diluar sana, baiklah korang pegi jumpa Dr Psikologi..aku rasa korang dah kena BN Fobia ni..takut sangat dgn BN sampai jadi macam tu sekali…

adoi mak..ayappa…

Tiba-tiba datang seorang hero Pas yang menegur kebiadapan mr Mano paria nih, baguslah sekiranya dalam Pas masih ada yang mempunyai telur…xmacam pemimpin dieorg yang laen…Syabas diucapkan kepada Naib Pemuda Pas kerana mempertahankan pertiwi tercinta…Klik LINK ini untuk baca cerita tersebut..


Kesian mak ko Mano, aku simpati dkt dia, aku rasa mak dia mesti marah dekat mano..

Kepada aunty,aunty ini bukan salah aunty tp salah itu mano sendiri sebab ikut cakap AnuWar si Bodoh gay Bebal tu…mano sentiasa dijadikan kambing hitam AnuWar semata-mata untuk mengalihkan perhatian rakyat terhadap kes bontot di bontot AnuWar tu..mano..ko dah la hitam tp jgnlah jadikan diri ko sebagai kambing hitam lagi…

kambing hitam

p/s=Dah lama aku tak blogging nih, busy je memanjang, nasib baek tak hilang lagi skill.

2 comments:

Azreys Azaman said...

ak marah betol ble bace pasal nih.celaka punya orang.btw ak dulu lagi dah baca blog hang la.haha
rocket to hell! :D

mat_teng said...

bengang jga aku sbb dia nak mainkan isu bendera Malaysia plak, identiti negara ni,