Followers

Sunday, January 8, 2012

Budak Perkasa kena hempuk dengan PKR. Aku pon kena!! CEyt!!!







------->>>> baju kuning tu geng perkasa



p/s- ramai dok mintak nak video penuh.nah, aku bagi video penuh,puas ati hampa. Tapi maaflah aku xdapat nak bagi video yang lagi elok sebab aku pakai kamera biasa ja,yela, blogger tak bertuan, mana ada duit. Aku ada satu babak ada sorang bapak budak hentak budak tp aku tak sempat nak rakam. Xpa lah, biaqlah bukti tu aku yang simpan, sebab jadi depan kepala mata aku sendiri. Hangpa nak tau, kita boleh sembang lama sambil minum kopi. Aku malas cakap banyak, hangpa nilai sendiri. Sedih aku sebenaqnya,sebab aku dok tengah pergaduhan nih, aku sendiri pi mintak geng-geng perkasa rilek, jangan butthurt dengan maki hamun PR. Haish, malas aku nak komen, hangpa nilai sendiri lah..









3 comments:

Unknown said...

video yg ada ni pun dh cukup baik bro...thanks sesangat.

sang kunang-kunang said...

the awkward moment is when all of them are older than me. XD

the funniest moment is when, they got so many chanting in mind.

-teringat zaman sekolah dulu, ada rumah sukan, tapi chanting tak lah sebyk depa ni- hehehe

Anonymous said...

sapa yg lembu ni...sronok tgk melayu bergaduh sesama sndiri...