Followers

Sunday, January 8, 2012

Laporan Ceramah Kelab Sultan Sulaiman

Penceramah:

Dato Mansor
Fadiah Nadwa
Shamsul Iskandar
Tian Chua
Mat Sabu
A Samad Said
Wan Azizah
Anwar Ibrahim
Nurul Izzah

Kronologi:

Tian Chua - menghasut hadirin supaya tak tidur dan turun berjalan dan berkumpul di masjid negara untuk bergabung dengan kumpulan yang lain. Tian Chua juga membangkit anti sentimen benci polis dan anti kerajaan.

Shamsul Iskandar - menghasut semua orang turun ke jalanraya. Mengatakan bahawa tiada bukti yang menunjukkan saiful diliwat. Tak lama berucap hanya lima minit sahaja, takda modal katanya. Dia jugak ajak tidur bertilamkan rumput,tar sejuk dan berbumbungkan langit di masjid dan Kg Pandan.

Mat Sabu - membangkitkan sentimen anti kerajaan dengan mengupas isu seperti PKFZ, AP dan NFC. Malah mat sabu mendakwa, jikalau anwar masuk penjara sekalipun pakatan akan tetap memerintah negara tanpa anwar kerana rakyat telah memilih Pakatan. Beliau samakan isteri bekas Perdana Menteri Tunisia dengan Rosmah.

A Samad Said- Lebih pada menyakinkan anak muda dalam menyokong ABU dan menanam sentimen dalam mengajak anak muda menyokong PR. Puisi pemimpin catik serukit dan puisi khas anwar ibrahim juga dialunkan bagi menanam perasaan simpati terhadap anwar.

Wan Azizah- tidak ambil endah jika anwar bersalah pon. Lebih menaikkan sentimen menentang kerajaan.

Anwar Ibrahim- ayat dia 'esok saya wajib tidak bersalah'. Dia ulas pasal kes liwat yang lama, isu bodyguard kena suntik dengan morfin. Yang aku paling heran, dia tak sebut pon pasal video seks china doll dia. Ada je kat aku video tu tapi hehehe...

Video ceramah dekat Kelab Sultan Sulaiman ada tapi akan diupload kemudian. Kita warm up dulu! Hehe


p/s- Kak Jijah sendiri pun tak ambil endah tentang kes laki dia. Yang lebih menakutkan, banyaknye penyataan yang berbaur hasutan. Satu benda je yang aku nampak, waima apa pon keputusan esok, gerakanbebasanwar901 tetap berjalan. Yang paling teruk kalau verdict tidak menyebelahi Anwar, apakah tindakan penyokong Anwar demi merealisasikan gerakanbebasanwar901? Aku bukan nak menghasut,tidak, tapi mengikut laporan esok anwar akan berucap diatas lori yang akan dibawa masuk ke dalam tempat berhimpun bagi membakar semangat penyokong-penyokongnya. Moga kita dihindar dari perkara yang tidak elok.




karpal sendiri cakap 
perbuatan meliwat 
antara saiful dan anwar dilakukan 
diatas dasar suka sama suka yeop!!!!!!!






kredit to keris7lok.blogspot.com,kedahkekl.blogspot.com,medantempurkedah.blogspot.com


No comments: