Followers

Monday, March 26, 2012

ISU BUTTHURT: SAFWAN ANANG DAN SYAHID ZAINI AJAK DEBAT!!!


Gara-gara disebabkan video pengakuan daripada saudara Khairul Nizam yang membongkar penipuan Pro Mahasiswa selama mana beliau menjadi orang kuat Pro M ternyata mencetus kemarahan yang amat dasyhat daripada KEPALA-KEPALA Pro Mahasiswa. Maklumat terbaru, Safwan anang yg kononnya masih tidak boleh bernafas dengan sempurna gara-gara kejadian 'berdarah' UPSI tempoh hari, dan Syahid Zaini bekas YDPMPMUM telah mengajak saudara Nizam untuk berdebat.

Kalau aritu Anwar ajak RPK dan DS Najib berdebat, sekarang anak didik-anak didik Anwar ini telah mencontohi langkah beliau dengan mengajak debat peringkat Mahasiswa. Pada masa anda membaca post ini, saudara nizam dihentam bertubi-tubi di page FB beliau.

Kalau dulu, bilamana saudara Nizam keluar dari pro Mahasiswa untuk join Pro Aspirasi, saudara Nizam telah dibelasah dengan teruk oleh 2 daripada 6 orang ahli Pro M yang bertindak mengepung beliau di dalam bilik beliau sendiri kononnya tidak berpuas hati apabila Nizam sebagai seorang orang no 1 Pro M UTM suatu ketika dahulu bertindak meninggalkan perjuangan Pro M yang penuh dengan penipuan. Adakah ini perangai dan perwatakan oleh mahasiswa yang kononnya berjuang untuk Islam,yang memakai kopiah, bertudung labuh dan sebagainya?

siapa mereka ini yang bertindak lebih gangster daripada gangster?? Ini perjuangan Pro M? Pukul orang sana sini?

Ini bahaya Pro M, gangster lebih dari gangster,  kongsi Melayu, kongsi cina, tiga line, Pekida pon tak macam ni, kalau boleh masalah diselesaikan dengan perbincangan terlebih dahulu. penulis xnak komen banyak tentang ini, hanya jauhari mengenal manikam.


 p/s- penulis tahu siapa yang pukul saudara nizam.ekekeke.nanti kita cerita lebih detail kejadian tersebut, bagaimana saudara Nizam dipukul. Tunggu.




5 comments:

iyaka said...

mohon linkkan blog HE ke dalam blog tersohor tuan

http://harapan-esok.blogspot.com/

terima kasih..salam perjuangan

wakdanial said...

ok tuan. sudah link.terima kasih

Assassin Cyber said...

Minta pautan link blog di blog hebat ini.

http://assassincyber.blogspot.com

wakdanial said...

ok tuan. sudah di link kan. berbesar juga saya sekiranya tuan boleh linkkan blog sy di blog tuan yg hensem itu.terima kasih. :)

Unknown said...

mohon agar tuan tidak keberatan untuk linkkan MDO dalam blog tuan..

http://matdespatchotai.blogspot.com/

Terima kasih..teruskan wadah perjuangan sebenar.