Followers

Thursday, May 3, 2012

BUKTI: Khalid Ismath ludah polis?







Gangster. Itu perkataan paling tepat. Lagi taiko daripada abang-abang besar dekat luar sana. Ini geng berapa line ni, aku rasa dah sampai 10 line hape? ke camne? Atau memang geng-geng pahaman syiah memang bahasa macam ni? sebijik itu gengster cina? Emm, marah? Betul beb, aku pon paham perasaan ko beb, marah, yelah, mak sendiri kena tembak, sape tak marah?

Sejauh mana kebenaran mak dia kena tembak, aku tak tau nak kata beb. Tapi aku ada gambar yang dikatakan mak dia kena tembak, haa, tengok bawah:




Ada jugak blog yang claim usus mak dia pecah, tapi aku heran sebab I dont see any blood stains from this picture point of view. Mungkin blood stains dekat tempat lain? Mungkin. Claim usus pecah aku tak boleh belah beb, appendiks yang kecik pecah pon orang dah boleh meninggal, ini pulak usus pecah. Kalau flesh wound, aku percaya dari segi medikal, kematian boleh dielakkan. Err, ada sesiapa tahu status mak dia tak? Aku heran nih, heran, kenapa takde dalam news? FB? Malaysiakini? Malaysiadulu? Why no hebahan simpati yang meluas? Kenapa? Kalau lah kejadian ni berlaku, cerita aiskrim magnum azmin pon newpaper buat tak heran beb, giler ko, mak orang kena tembak polis, cerita hangat kot tapi takde pon publish dalam news. TV3 suku pon takde. 

Aku sebenarnya tak berapa paham dengan status si Khalid nih, apa point dia sebenarnya, dia nak polis bantu mak dia dapat keadilan atau dia sengaja nak mencari publisiti di facebook dengan 'like' status yang terbanyak?

Khalid ko paham tak, kalau pegawai polis ambil statement mak ko, lagi memudahkan kerja-kerja penyiasatan untuk membela nasib mak ko. Lagipun itu menunjukkan bahawasanya POLIS AMBIL BERAT. Benda simple, takkan tak boleh nak paham. Jadi presiden dah macam-macam persatuan dah, tapi pemikiran tak macam manusia matang. 

Aku pon tak berapa berkenan buat post macam nih, tapi aku tak tau kenapa aku terpanggil untuk tulis jugak. Apa pun, semoga mak ko cepat sembuh la ye. Itu pon kalau claim mak ko kena tembak tu betullllll kalau tak betul anggaplah ni doa aku untuk mak ko sejahtera tubuh badannya.

Ok.

Bye Khalid.


p/s: kalau ko marah sangat dengan polis, aku nasihat baik ko pergi mana-mana Balai Polis, eyh jangan, lebih baik Ibu Pejabat Polis, lagi gangster, carik pegawai mana-mana ko ludah la sampai puas. Baru tercapai hasrat ye idak? daripada tunggu macam tunggul, berdegar-degar depan FB, adik aku pon boleh buat. zzzzZZZ.






2 comments:

Anonymous said...

orang syiah memang macam tu,suka buat kecoh,tangkap saja

.Gory. said...

Apa. Itu hari teman anak pergi balai elok je berjalan. Menyampah aku