Followers

Monday, August 6, 2012

KOLEKSI BUKTI GAMBAR KEBODOHAN PIMPINAN PAKATAN RAKYAT.










Di atas merupakan koleksi bukti-bukti gambar kebodohan pemimpin dan ahli pakatan rakyat dan yang paling popular sekali adalah dari tweet Mr. Manoharam kita. Walaupun nama beliau terdapat nama tanah melayu iaitu 'MALAYA-lam', kebodohan dan kedangkalannya tidak dapat dielakkan dan di sini gua hanya dapat menyampaikan ucapan tahniah. Tahniah kerana menjadi popular disebabkan kebodohan dan kedangkalan diri sendiri dan gua rasa seluruh rakyat Malaysia juga berkongsi pendapat gua. Gambar di bawah menjadi bukti dan kalau nak tengok lagi KEMARAHAN RAKYAT MALAYSIA terhadap Mr. Mano, sila klik link ini >>>  http://braderjai.blogspot.com/2012/08/tak-sampai-12-jam-dibuatpage-kami.html








p/s- Bila pulak Ustaz Hairie dan EX- MB kita nak kena tempelak pulak? Gua rasa sebelum Hairie Othman jadi Ustaz PAS ni, ada tak dia keluarkan kenyataan menghina macam tu? Kan? Gua dah agak dah, puak PAS ni memang banyak mengajar benda tak elok!





No comments: