Followers

Monday, March 12, 2012

Penyokong PR hipokrit!


Geng-Geng Pakatan Rakyat bila tengok gambar nih. Meracau-racau macam orang kena rasuk lepas ada kartunis lukis kartun kutuk anwar. Keluaq habis semua dalil, hadis segala bagai tapi sampai geng depa yang buat kartun kutuk Barisan Nasional semuanya dibolehkan.Puiiiiiiiiii.Freedom of speech la sangatttt. 
























Di atas adalah leaflet yang dikatakan daripada jentera Barisan Nasional, sekarang kita tgk komen yang diberi oleh puak-puak PR. Antaranya:

i) gile  fitnah tuuuu..alahai terdesak sgt ke..politik kotor...
ii) umno sampah
iii)hahahaha..fakta xde, main kutuk sentimen je UMNO tahu
iv) orang yang de maruah je buat macam ni

Tudiah antara komen depa yang menusuk dalam ke lubang jubor, sebelum melatah kita tgk perbandingan yang seterusnya, kalau sketch diatas oleh kartunis tiada nama tapi kali ni punya, kartunis zunar yang punya. Tengok dan nilai.





Ini apa? Fakta ke? DEFUQQQQQ LAHHHHHHHHHH.


Kalau betullah jentera BN yang buat sketch pertama tadi, di sini keadilan telah terjadi, check and balance juga telah dikecapi seperti mana yang pencacai-pencacai PR mahukan. Apa yang ditunjuk oleh sketch pertama tidak keterlaluan seperti sketch zunar ini,kamu nilai sendiri. Mereka selar negara ini tiada kebebasan, disekat sana disekat sini. tidak boleh meluahkan perasaan. Kalau disekat masakan hasil seni sepuaka ini boleh ditontonkan di ruang maya dan toko-toko buku?

Ini adalah black propaganda yang dilakukan oleh pihak Pakatan. Tidak mustahil kartun diatas itu datang dari pihak mereka sendiri. Kebolehan mereka hanya menuduh-menuduh dan terus menuduh, memaki dan menipu. Kalau diri sendiri boleh terima kartun zunar ini, masakan tidak kartun anwar itu? jangan jadi manusia hipokrit. Mana keadilan dan kebebasan bersuara yg selama ini dicanangkan?


p/s- Tiap hari, DS Najib keluaq news, umum pembaharuan, program, infra dan peluang kerja yang bermanfaat untuk rakyat. PR pulak keluaq news, fitnah-fitnah dan fitnah. Ada PR atau PAS bentang rangka undang-undang hudud?  Gajah dah terbang tinggi pon tak terbuat dek PAS nih.


No comments: