Followers

Tuesday, June 19, 2012

Kerana tindakan @Shukri_Rembau , Kakak Sendiri Malu Ayah Dicaci



Kerana dek tak tahan menanggung malu melihat ayah sendiri dikeji, kakak kepada Setiausaha SMM Shukri Kamarudin merayu supaya orang ramai tidak melibatkan ayahnya berikutan dengan tindakan populis mamat Shukri Taik (meminjam kata-kata Brader Jai) baru baru ini. Rayuan tersebut yang dibuat oleh individu yang bernama Aida Zurainie itu boleh dilihat di wall facebook saudara Shukri Taik.


Rayuan yang dibuat

Berikutan dengan tindakan kakaknya ini, dikhabarkan Saudara Shukri Taik telah pun memadam komen rayuan tersebut. Mengapa Saudara Shukri Taik berbuat sedemikian? Adakah itu memang benar kakak kandung nya? Nak tahu lebih lanjut, sila klik link di  Blog Brader Jai, beliau ada kunci untuk rahsia tersebut.

http://braderjai.blogspot.com/2012/06/ekslusif-rayuan-kakak-shukrirembau.html

Buat awek-awek dan peminat taik tegar yang ingin berkenalan dengan saudara Shukri Kamarudin selaku maskot taik di sini gua dedahkan sedikit maklumat peribadi mamat cambest ini:

Nama penuh: Ahmad Shukri b Kamarudin

No kad pengenalan: 900219-05-5393

Alamat rumah: Lot 1446, Kg Baru Air Hitam Chembong, 71300 Rembau Negeri Sembilan

No. Tel: 019-3851902




p/s: Orang berbudi kita berbahasa, orang perangai keji, air basuh kaki makan diaaaaaa..........





1 comment:

Anonymous said...

“Wahai orang-orang Yang beriman, Taatlah kamu kepada Allah dan Taatlah kamu kepada Rasulullah dan kepada “Ulil-Amri” (orang-orang yang berkuasa) dari kalangan kamu. kemudian jika kamu berbantah-bantah (berselisihan) dalam sesuatu perkara, maka hendaklah kamu mengembalikannya kepada (Kitab) Allah (Al-Qur’an) dan (Sunnah) RasulNya – jika kamu benar beriman kepada Allah dan hari akhirat. Yang demikian adalah lebih baik (bagi kamu), dan lebih elok pula kesudahannya”. al-Nisaa,59