Followers

Monday, July 30, 2012

Negeri Johor kaya, tapi kaya dengan rasuah. Murka @HRHJohor!!





Gua rasa Dayangku Intan ni dah salah masuk negeri. Dia masuk Kelantan ke Johor ni? Wakaka. Gua dah duduk dekat Johor dah tiga tahun, gua tak nampak apa yang miskin sampai dikatakan Kelantan lebih baik? Cuba pergi tengok kawasan Felda dekat Johor tu, mak aih bukan main meriah. Apa yang miskinnya? Kalau si Dayangku Intan ni nak kata Johor ni miskin sebab beberapa orang gelandangan yang dijumpainya di sana untuk tiga minggu yang lepas, kenapa tak kata Kuala Lumpur juga sebenarnya lebih miskin daripada Kelantan?

Gua percaya si Dayangku Intan ni mesti anak buah PAS, kau tengok kenyataan gila babi dia tu,

"NEGERI KAYA, KAYA DENGAN RASUAH NAK BUAT APA,TENTU TAK BERKAT', UJAR DAYANG

Kejap kata miskin kejap kata kaya. Kalah @DrRaisYatim punya ayat spin kona. Kikikiki.

Mana dia tahu entah kekayaan Negeri Johor disebabkan rasuah. Entah apa yang tak berkatnya, baik-baik makcik,buta-buta je kau fitnah seluruh rakyat Johor yang menyumbang kepada kekayaan negeri itu. Mungkin kayu ukur keberkatan tersebut diukur dengan jumlah masjid-masjid yang terbina di Kelantan? Kelantan ada satu masjid je bro. Tokong-tokong Buddha je yang bersepah . Kikiki. Cuba kira masjid dekat Johor. Banding dan lu pikir la sendiri.

Mungkin tak boleh nak salahkan si Dayang ni jugak, yelah ni semua salah PR, cuma salah si Dayang ni sebab bodoh percaya dengan momokan cai PR yang ternyata bodoh tersebut. Kejap lagi tengok akan muncul beberapa orang bodoh lagi menyokong kenyataan si Dayang ni. Alahai, ni semua langkah populis, eyh kejap, siapa si Dayang ni? 


p/s- Apa pasal makin banyak retis yang menunjukkan kebodohan mereka apabila masuk PAS nih?


1 comment:

Anonymous said...

di negeri johor sebenarnya ramai pandatang haram dari Kelantan. Mereka Bekerja mencari rezeki yang halal disini.. Johor makmur dan diberkati. sebab tu ramai pendatang dari negeri PAS pun menumpang cari rezeki disini