Followers

Tuesday, September 18, 2012

Video Jelajah Merdeka Rakyat, JOHOR: Bukti PR akan menang, DSAI disambut meriah oleh penduduk Bandar Baru UDA



Video sekitar lawatan Jelajah Merdeka Rakyat Hakkkptuihhh Abang ANUar di Bandar Baru UDA yang menunjukkan betapa abang ANUar disanjung tinggi oleh masyarakat setempat. Ramai beb yang pegi 'sambut' kehadiran dia,siapa ada karpet merah tu. Tak cukup dengan karpet merah, bas mewah nya pon turut dicalit cat merah. KAHKAHKAH. Betapa menunjukkan kegembiraan penduduk setempat.

Gua difahamkan lawatan ni untuk ziarah jenazah tapi menurut rakan sepermainan gua masa kecik-kecik dulu yang sememangnya penduduk di situ, tak ada pon pengumuman di surau yang dibuat mengatakan ada orang meninggal. Gua tengah menyediakan bukti bertulis ni bagi menyokong kenyataan verbal dari makcik di dalam video tu. Jadi kalau dah tak ada orang meninggal, macam mana boleh timbul kenyataan nak lawat jenazah? Aiyoyoyoy..cakap serupa itu pusing juga. 

Rupa-rupanya tujuan mereka ini adalah melawat keluarga si mati yang telah lama mati. Jadi di sini, gua pon xfaham apa kaitan dengan melawat jenazah. Atau memang ada sesuatu yang tersirat di balik yang tersurat sampaikan berbelit-belit lidah cai-cai pembangkang nak spin kenyataan awal penyokong mereka yang kononnya memang datang nak lawat jenazah. Tak pasal-pasal orang yang diziarah didoakan cepat mati. Apa la nak jadi ni.

Cantik bas abang ANUar, besar pon besar. Agak-agak buat projek baru dalam tu, kantoi tak? KAHKAHKAH


p/s - Kalau dah perangai cenggini, memang patut pon cai Pakatan dengan Abang Anu nya kena baling cat merah. 


No comments: