Followers

Tuesday, January 10, 2012

Coachella: Punca PKR bergomol dengan Perkasa. Macam budak 10 tahun!!















(gambar atas ni semua geng Pakatan Rakyat Punya)




(yang ni Perkasa punya, depa tak sempat bukak semua banner, teruih kena serbu)



Kalau nak diikutkan dengan apa yang dicakapkan atau disebut atau didengar dalam video PERKASA KENA BALUN , rata-rata orang Parti Keadilan Rakyat sangat marah dan tidak puas hati dengan Perkasa sebab bawak banner. Yang aku peliknya, hangpa geng PKR boleh bawak plak? Bias? Selama ni dok kata UMNO ni kroni, berat sebelah apa semua tapi sekarang hangpa pulak ikut style tu? Ludah langit kena muka sendiri?


Ada jugak kata, Perkasa datang tu nak bertembung dengan PKR dan bagi aku yang berada di tempat kejadian, statement tu tak boleh pakai sebabnya  sepanjang pergerakan Perkasa turun dari masjid sehinggalah beratur panjang di seberang jalan, tiada kata caci, maki hamun dan provokasi dari Perkasa. Yang aku dengar cuma maki hamun dari geng PKR. Jadi,persoalan sekarang, siapa provok siapa? Aku juga nampak seorang pakcik ni pergi tarik banner sampai jatuh, ahli perkasa buat apa? pegi pukul pakcik tu? takda bro, ahli perkasa tu angkat balik banner tu sambil senyum last2 orang tua tadi yang meroyan. Yang aku pulak, dok tengah-tengah sambil suruh geng Perkasa relax jangan butthurt. Sebab apa aku pi kat Perkasa bukan PKR? Sebab nanti aku pulak kena henyak takut depa ingat aku orang Perkasa. LOL.


Ramai yang bersorak, berseronok dan memuji tindakan PKR yang berjaya menghalau Perkasa. Nih nak habaq mai, PKR tu ramai dan satu lagi Perkasa datang dengan niat membantah Anwar bukan nak cari gaduh dengan geng PKR. Kuantiti depa pon sikit.Geng PKR ja yang nak gian nak bergadoh dengan geng Perkasa. Yalah, mana la tau kan esoknya gambaq keluaq paper. Leh jadi feymes macam hero kita adam adli. hehe

p/s- aku rasa ada monyet terlepas time perhimpunan 901 nih.








No comments: