Followers

Sunday, June 17, 2012

KHAS UNTUK LELAKI YANG BERSELINDUNG DI SEBALIK AISKRIM DAN DUA BIJI TELOR.SEPARUH MASAK










'baru balik dari kawasan berdekatan kedai makan Lengkuas Taman Melewar. Ternyata ramai yang bangga menjadi rakyat johor lebih-lebih lagi pemuda pemudi lulusan sijil agama khas Johor dgn mengamalkan budaya 'berjoget bercampuran jantina'. Tahniah kepada penaung Negeri Johor kerana berjaya mengekalkan amalan ini ~Daulat Tuanku


Kalau tengok kenyataan mamat Zulkifli ni memang kurang ajar dan cambest sikit. Tak salah kalau si mamat ni nak tegur tentang kelab hiburan tu atau pun nak berdakwah dan aku tak nampak salah pun tetapi masalahnya kenapa perlu membuat kenyataan perli dan menghina Tuanku Sultan sebegini? Dan gua tak faham sekali lagi di gambar kedua iaitu kenyataan mamat Zul meminta rakan gua ini untuk menarik balik post yang telah dibuat olehnya kerana mamat Zul ni bagitahu bahawasanya dia telah di HACK dan bukan dia yang membuat kenyataan sedemikian.

Walau bagaimanapun, kita tengok pulak gambar yang ketiga dimana mamat Zul ni membuat kenyataan seolah-olah dia mengakui kenyataan itu dibuat oleh nya. Pening gua dengan jantina mamat Zul ni, dia ni lelaki atau perempuan? Dah buat statement provokatif, bertanggung jawab lah atas statement yang dah dibuat, tak perlu nak berdolak dalik memberi alasan kononnya telah di HACK oleh beberapa ekor malaun bernama HACKERS. Apa yang gua nampak mamat Zul ni sebijik macam gelagat Pakatan Rakyat, apa sahaja salah yang dibuat oleh Pakatan dituduhnya UMNO yang salah, jenis tak nak mengaku kesalahan diri sendiri ni tak layak jadi lelaki. Harap boleh terus buang KEMALUAN yang telah dikurniakan.

Dan disebabkan mamat ni juga gua telah terpanggil untuk mendedahkan kemaksiatan yang berlaku di negeri kelahirannya iaitu Negeri Cik Siti Wan Kembang bila gua baca mesej di bawah:


Kenyataan 'myb statement smlm adlh bg kesedaran kepada semua' membuatkan gua pun nak buat kenyataan gua sendiri tanpa ada ayat MAYBE atau ALASAN TELAH DI HACK OLEH BARUA PAKATAN.

Dengan ini gua dengan rasa hormatnya ingin mendedahkan pendedahan yang telah dibuat oleh Kickdefella sekali lagi di blog gua. Pendedahan ini dibuat oleh gua adalah bagi kesedaran kepada semua, moga-moga rakyat Kelantan take alert isu agama di Negeri sendiri dan dengan pendedahan ini moga-moga membantu dakwah Islam di Negeri Kelantan yang hanya mempunyai satu Masjid dan berpuluh -puluh tokong Buddha.

Dengan menjunjung kasih Tuanku Sultan Kelantan, patik memohon ampun jika terkasar bahasa dan patik percaya dengan keupayaan Tuanku Sultan dalam mencampur tangan menyelesaikan masalah yang akan patik dedahkan sebentar nanti. Patik juga percaya bangsa Melayu yang dikuatkan jati diri mereka dengan iman dan Islam yang diberikan sebagai satu nikmat sejak lahir lagi ini adalah mereka-mereka yang bertanggung jawab, berbudi bahasa dan bersopan santun lebih-lebih lagi kepada Sultan-Sultan selaku Ketua Agama Islam di seluruh negeri. Daulat Tuanku. Menjunjung kasih Tuanku.

Bukti Pelacuran Terus Pesat di Kota Bharu Kelantan Ops Johnson II - Kickdefella





Video ini juga buat si Mamat Zul. Gua berharap dengan pendedahan ini tidak ada malaun yang akan mengeluarkan kenyataan INI SEMUA SALAH UMNO. Jadilah seorang lelaki yang bertanggungjawab dan bukan seorang lelaki yang hanya berselindung di sebalik batang dan dua biji teloq di dalam seluar.

P/S : Gua ingat ni salah seorang lagi hang Jebat Generasi Y yang baru tapi gua salah.Dia hanyalah Raden Karma Wijaya yang suka mengadu domba.Puiii...


No comments: