Followers

Tuesday, August 7, 2012

Majlis Pelancaran #BNYCT hari ini!! Jom datang meriahkan majlis gilang gemilang!! @yuseriyusoff @braderjai @tunfaisal @matdespatchotai @matkilaupenang @khairykj @agendadaily @kulaan_niring



Setelah sekian lama berlangsung tanpa sebarang koordinasi khusus, sayap - sayap Pemuda di bawah Barisan Nasional bakal digabungkan dan bergerak sehala bagi menepis segala retorika & propaganda pembangkang di ruangan siber.

BN YOUTH CYBER TEAM akan dilancarkan secara rasmi oleh Pengerusi Pergerakan Pemuda Barisan Nasional, YB Khairy Jamaluddin Abu Bakar pada hari ini, 8 Ogos, jam 12.30 tengah hari di Dewan Seri Endon, PWTC,untuk makluman juga semua pahlawan siber BN yang berminat untuk menyertai BNYCT dijemput untuk menghadiri majlis pelancaran ini.

Ayuh lupakan sengketa sesama, kini masa yang tepat untuk berganding bahu bagi membuktikan BN masih berdaya mengibarkan panji permerintahan dengan gagah selepas PRU13.




Hapuskan petualang yang cuba mengugat keharmonian di negara Malaysia tercinta ini...GEMPUR TERUS!!





BNYCT juga akan di hadiri oleh beberapa bintang-bintang artis terkenal seperti:-




Marsha Milan Londoh




Altimet


p/s - Lagu 'Bangkit' dari Altimet memang terbaek. Gua rasa event ni mesti altimet mainkan lagu ni. Ermm, gua dengar dia ni penyokong PKR? Yeke? wakakaka




1 comment:

PAPA GOMO said...

jilat lebih le der...